Politika integrovaného systému managementu
společnosti HULMAN - kovošrot s.r.o.
HULMAN-kovošrot s.r.o. je firmou zabývající se výkupem, zpracováním a prodejem kovového odpadu a zajišťováním souvisejících služeb při respektování požadavků zákazníků a legislativních norem platných v České republice a v zemích zákazníků. Vedení společnosti vycházející ze strategických záměrů firmy stanovilo následující záměry v oblasti jakosti a environmentu a bezpečnosti práce.
- Zaměření na zákazníka
- Hlavním záměrem vedení společnosti HULMAN – kovošrot s.r.o. je pečovat o spokojenost všech obchodních partnerů.
- Hlavním záměrem vedení společnosti HULMAN – kovošrot s.r.o. je pečovat o spokojenost všech obchodních partnerů.
- Spolupráce s dodavateli
- Jsme si vědomi zásadního významu kvalitních vstupů pro jakost našich produktů a spolehlivost procesů. Proto věnujeme trvalou pozornost vzájemné komunikaci s dodavateli, jejich výběru a dalšímu rozvoji oboustranně výhodných vztahů s dodavateli.
- Cílem naší cenové politiky je stabilizovat vztahy s těmito dodavateli.
- Zapojení zaměstnanců
- Kvalitní práce všech zaměstnanců je klíčem k dlouhodobé prosperitě podniku a proto věnujeme trvalou pozornost výchově zaměstnanců k odpovědnosti a spolehlivosti.
- Motivujeme zaměstnance, aby vyhledávali způsoby, jak napravit závady a předcházet problémům. Návrhy na zlepšení se předávají k posouzení a rozhodnutí vedení společnosti.
- Péče o kvalitu produktů a služeb
- Pravidelným prověřováním kvality produktů a výkonnosti procesů a realizací včasných a účinných opatření a analýzou rizik eliminujeme výskyt chyb a ztrát s cílem dosáhnout optimálního využití zdrojů.
- Využíváme moderní strojní park a techniku, která umožňuje dosahování vysoké kvality produktů.
- Ochrana životního prostředí a bezpečnost práce
- Vytváříme vhodné pracovní prostředí pro zaměstnance při respektování závazných požadavků na bezpečnost práce, pracovní hygienu a ochranu zdraví při práci.
- Výkupem kovového odpadu od občanů se podílíme na zlepšování životního prostředí v místě sběren.
- Kontext organizace
- Využíváme kontext organizace, všechny jeho aspekty, rizika a následná opatření pro stanovení strategického zaměření společnosti.
Vedení společnosti se k podpoře uvedené politiky systému managementu zavazuje:
- k účinnému uplatňování této politiky systému managementu a požadavků normy ISO 9001, ISO 14001 a ISO 45001 při řízení firmy k jejímu dalšímu rozvoji v zájmu zákazníků, dodavatelů, zaměstnanců a společnosti
- k účinnému uplatňování této politiky systému managementu a požadavků normy ISO 9001, ISO 14001 a ISO 45001 při řízení firmy k jejímu dalšímu rozvoji v zájmu zákazníků, dodavatelů, zaměstnanců a společnosti
- k poskytování adekvátních finančních, personálních a technických zdrojů, potřebných k realizaci této politiky a navazujících cílů a vytváření potřebných mechanizmů ke kontrole využití těchto zdrojů
- politiku systému managementu ročně upřesňovat do hodnotitelných cílů
- pravidelně přezkoumávat systém managementu z hlediska jeho vhodnosti, efektivnosti a účinnosti
- neustále zlepšovat systém managementu a kvalitu produktů a služeb.
Od zaměstnanců společnosti vedení očekává:
- důsledné a přesné dodržování veškeré dokumentace systému managementu
- vysokou odpovědnost za jakost vlastní práce na základě samokontroly výsledků práce.